Cechy dobrej strony internetowej – jak wyróżnić się w tłumie?

W sieci możemy odnaleźć rozmaite strony internetowe promujące sklepy. Najczęściej same w sobie są sklepami internetowymi, ponadto informują o usługach, zapraszają swoim wyglądem do dokonania zakupu. Jaka jest recepta na dobry wizerunek w Internecie? I co jest lepsze – sklep internetowy czy strona internetowa?

WSZYSTKO W JEDNYM

Przede wszystkim musimy być świadomi tego, że nie możemy w dzisiejszych czasach postawić na jedną opcję. Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie strony internetowej, która będzie pełnić funkcję informacyjną oraz sprzedażową – będzie to portal, na którym klient będzie mógł dowiedzieć się nieco o naszej firmie, a przy okazji zamówić sobie produkt, który akurat wpadł mu w oko. Dodatkowym atutem są też wtyczki mediów społecznościowych – np. Facebooka. Potencjalny klient może zacząć obserwować nas i w ten sposób być na bieżąco.

KLIENT NAJWAŻNIEJSZY
Bardzo ważna jest otwartość na potrzeby klienta. Nie warto umieszczać informacji nieprzydatnych z perspektywy kupującego – wystarczą mu ceny, wzmianki o najbliższych promocjach i zniżkach, przejrzyste i w miarę możliwości krótkie opisy sprzedawanych przez nas produktów. Inne, mniej istotne dane powinny znajdować się nieco głębiej, na innych podstronach. Przy projektowaniu strony warto wcielić się w rolę klienta – to bardzo ułatwi cały proces, samo przyjęcie roli też nie powinno sprawić kłopotu – w końcu każdy z nas coś kupuje – Pageandshop.pl/web/page/oferta.